Vill du träffa oss i höst?

Under 2024 har vi hittills genomfört över 40 besök hos Nackas företag och kommunala verksamheter, men vi vill göra fler! Vilka personer och verksamheter tycker du att vi ska besöka i höst? Kanske ditt barns skola, lokala fiket eller kvarterets eldsjäl? Nu är vi mitt i mandatperioden, och vårt handlingsprogram för 2026-2030 ska tas fram, något vi vill göra tillsammans med hela Nacka. Vi kommer gärna till ditt företag, verksamhet eller förening!

Under 2024 har vi hittills genomfört över 40 besök hos Nackas företag och kommunala verksamheter, men vi vill göra fler! Vilka verksamheter tycker du att vi ska besöka i höst? Kanske ditt barns skola, lokala fiket eller kvarterets eldsjäl? Nu är vi mitt i mandatperioden, och vårt handlingsprogram för 2026-2030 ska tas fram, något vi vill göra tillsammans med hela Nacka. Vi kommer gärna till ditt företag, verksamhet eller förening!

Under våren genomförde vi även flertalet öppna möten för att få en ökad medborgardialog. Vi bjöd bland annat in till att fika med kommunstyrelsens ordförande Mats Gerdau och öppen AW  med våra kommunalråd.

Detta kommer vi fortsätta med, första tillfället i höst för ”Fika med Mats” blir tisdagen den 10 september. Mer information om plats och tid kommer, men om du redan nu har tankar eller funderingar om något är du alltid välkommen förbi stadshuset på en fika. Hör av dig så bokar vi en tid som passar!

Läs om hur vi hanterar dina personuppgifter